wyszukiwanie zaawansowane
1 » Warunki odstąpienia od umowy2

Warunki odstąpienia od umowy


I. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.  Zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz.827)
Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na
odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się na stronie sklepu
www.seashelljewellery.pl

3. Zwrócony towar nie może nosić śladów użytkowania.

4. Do zwróconego towaru musi być dołączony dowód zakupu który konsument otrzymał wraz z towarem.


5. Towar powinien posiadać firmowe metki w przeciwnym razie będzie uznany jako używany.

6. Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.


7. Biżuteria wykonana na specjalne zamówienia nie podlega zwrotom.

 

II. PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI

1. Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana na adres Firmy Seashell Jewellery - Regiec Laura, z siedzibą przy ul. Pienińskiej 54, 34-443 Sromowce Niżne.

2. Reklamowany towar powinien zostać przesłany w opakowaniu, które musi gwarantować
odpowiednią ochronę podczas transportu.

3. Do reklamowanego towaru powinien zostać dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną
sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak
najbardziej dokładny.

4. Koszty wysyłki i ubezpieczenia reklamowanego towaru ponosi klient.

5. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6. Sklep Internetowy poinformuje kupującego, o uwzględnieniu, względnie odrzuceniu
reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki reklamacyjnej.

7. Reklamowany towar jest odsyłany klientowi w terminie 7 dni od rozpatrzenia
reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszt przesyłki pokrywa Sklep Internetowy.
Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, koszt przesyłki pokrywa klient.


Przejdź do strony głównej